這首歌常常在跳舞的時候出現
光是看這首歌的MV就知道有一把年紀了!
不過直到現在,都還是非常炙熱的舞曲喔!~
以往每次在溫哥華的學校假前舞會的時候
DJ常常會放這首,每個人都HIGH~ 到爆~! 這首歌到底是如何的魅力呢!?




What Is Love?
甚麼是真愛?
(以下為自譯)

what is love
甚麼是真愛?

Oh baby, don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了

Oh, baby don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了




What is love
甚麼是真愛?


Oh, i don't know why you're not there
我不明白為何你不在那與我同在

I give you my love, but you don't care
我付出所有的愛,但對你卻毫無價值

So what is right and what is wrong
怎麼做才對?怎麼做又不對?

Gimme a sign
快告訴我




what is love
甚麼是真愛?

Oh baby, don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了

Oh, baby don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了 






Oh, i don't know, what can i do
我不知道我還能做甚麼

What else can i say, it's up to you
我還能說甚麼,你說了算

I know we're one, just me and you
我知道我們是天生一對,就你和我

I can't go on
我沒法繼續了




what is love
甚麼是真愛?

Oh baby, don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了

Oh, baby don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了 




what is love
甚麼是真愛?

Oh baby, don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了

Oh, baby don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了  





I want no other, no other lover
我不需要其他人做我的愛人

This is your life, our time
我一生屬於你,這是我們的永恆

When we are together, I need you forever
當我們在一起,我感到永遠都需要你

Is it love
這就是真愛嗎?




what is love
甚麼是真愛?

Oh baby, don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了

Oh, baby don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了   





what is love
甚麼是真愛?

Oh baby, don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了

Oh, baby don't hurt me
寶貝別傷我心

Don't hurt me no more
別再傷我心,別再來了   




What is love?
甚麼是真愛?

本文章轉至分享者王國

arrow
arrow
    全站熱搜

    卡爾塔樂斯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()